Filozófiánk középpontjában az ember

Filozófiánk középpontjában az ember

Napjainkban új és még újabb dizájn trendek jelennek meg. Mivel a DigitalPartners nem mai találmány, találkozhattunk már szkeumorf, lapos, parallax dizájnnal, hosszan görgethető oldallal, láttunk már brutalizmust, árnyékot, mobil dizájnt, flash animációt, színátmenetes oldal felemelkedését, majd megbukását (de végül újra felemelkedett). Tisztában vagyunk azzal, milyen trendek léteznek, de ezeken túllátva inkább az emberekre koncentrálunk. 

Nem tervezünk meg egy pixelt sem anélkül, hogy ne vennénk figyelembe felhasználóink igényeit, hiszen ez alapján döntünk mi is. A webfejlesztés oroszlánrésze az óriási digitális stratégia és a közönség kutatás. 

Tapasztalt webfejlesztő ügynökség vagyunk – egyszerűbb az eladásra koncentrálni, mint a célközönségünk igényeire. Ám ha azt kéred a vásárlóktól, hogy vegyék meg a márkádat és ez ráadásul még nem is olcsó – a vevő igényein keresztül kell elérned a zsebüket. Ezért kellenek olyan weboldalak, ami a felhasználó igényeihez idomul és valódi emberi élményt tud nyújtani. 

 

Történet központú megközelítés

Ha felhasználóknak akarunk tervezni, fontos megemlíteni, hogy az emberek általában nagy történetmesélők. Történetek elmesélése és meghallgatása az emberiség tartozéka, minden nagy márka története egy történet elmesélésével kezdődik. 

Hogyan oldjuk ezt meg vizuálisan? Egy történet elmondása több annál, minthogy leírunk egy hosszú szöveget. A weboldal minden egyes eleme együttesen alkot egy történetet, úgymint a tervezési nyelv, hozzáadott képek, maga a felhasználói élmény. 

Minden márkának megvan a maga kis története, de a történet mélyére nézve megláthatjuk az ígéretet, ami a felhasználónak szól. Izgalmakat, jó időtöltést ígértél? Segítő kezet, ami biztonsággal vezeti őt? Akkor minden kép, ikon, lap, interakció ezen ígéret alapján fusson.  

Fontosak a legjobb gyakorlatok, ezt szakértő dizájnereink tudják nagyon jól – pláne a megfelelő használhatósági szabványok, pl. Americans with Disabilities Act (ADA) alkalmazása. Viszont ezek nem építenek kapcsolatokat. A vásárlók hűségéért meg kell küzdeni. Könnyen lehet, hogy máshoz fognak fordulni a felhasználók, hogyha a márka nem nyújtja nekik a kívánt élményt. 

 

A partner mentalitás

A DigitalPartners webdizájn pár éve kezdte pályafutását kis ügynökségként, startupoknak és nagyvállalatoknak készítettünk weboldalakat. Folyamatában láttuk a fejlődést, ahogy mindenki áttért a közönség központú weboldalakra, cégünk segített a márkáknak erre az átállásra. Webdizájnereink bárkinek tudnak segíteni a márka ismertetésében, akár új cégről van szó, akár egy régi cég szeretne új dizájnt a weblapjára. Ma már szinte mindenki mobillal a kezében él, álmainkban sem indítanánk egy reszponzív, mobilon, tableten és PC-n is megnézhető oldalt. 

Tisztában vagyunk azzal, hogy sok cég számára kedvező lépés egy új dizájn. Vannak olyan döntések, melyekbe az ügyfelek igényeit is bele kell vonni. Ez a folyamat szinte ugyanolyan fontos, mint maga az új dizájn. 

Párbeszéd alapú, iteratív megközelítés alkalmazunk az új dizájnnál, megismerjük az ötleteket, irányokat, különös figyelmet fordítunk a visszajelzésekre, majd a finomításokra. Egyértelműen, világosan láthatod a lehetőségeidet és annak hatásait a weboldaladra. Segítünk a beszélgetés levezetésében, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb visszaigazolást kapjuk a nagy csapattól. 

 

A DigitalPartners több, mint egy díjnyertes webdizájner cég. Valódi digitális partnerek vagyunk, segítünk egy mély kapcsolat kiépítésében az ügyfelekkel és felturbózzuk a cég növekedését is!